Wat is er met ons eten gebeurd? Zonnatura is goed bezig!

Zonnatura start deze week met het tweede deel van de landelijke campagne ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’ Met wederom tv-commercials, social media en samplingacties bouwt het voedingsmerk, net als Miss Natural, aan de bewustwording voor natuurlijk leven en biologisch eten.

De in april gestarte campagne heeft de afgelopen tijd veel los gemaakt. Zo kwamen er veel enthousiaste reacties op social media en was er een duidelijke stijging in zowel de verkoop van producten als het aantal Facebook fans. Vanaf vandaag wordt de campagne voortgezet met deze keer focus op Zonnatura groene thee. Als marktleider in biologische thee wil Zonnatura consumenten graag laten kennismaken met pure groene thee die smaakt zoals de natuur het bedoeld heeft. Net als de eerste tv-commercial is de nieuwe tv-commercial weer heel doeltreffend en naar mijn idee effectief… goed bezig Zonnatura!

Bekijk de nieuwe TV-commercial van Zonnatura

Voeding zoals de natuur het bedacht heeft

Met de campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar verantwoorde voeding. Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediënten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden.

Zonnatura zet hiermee de filosofie voort van oprichter en kruidenexpert Willem C. Smits, een man met een passie voor de authentieke kracht van de natuur. Al sinds 1954 vertaalt Zonnatura zijn gedachtegoed in verantwoorde en lekkere producten. Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.

Mijn favoriete Zonnatura producten zijn de verschillende soorten suikervrije fruitbeleg en de muesli zonder suiker.

Wat zijn jouw favoriete Zonnatura producten?