datingapp

Spiritueel Daten

Ontmoet gelijkgestemde zielen!

GEZOCHT: 100 aanstaande MOEDERS voor nieuw GREEN VACCIN!
13 januari 2020 
4 min. leestijd

GEZOCHT: 100 aanstaande MOEDERS voor nieuw GREEN VACCIN!

Ben je zwanger en uitgerekend voor 1 augustus 2020? Dan zijn wij opzoek naar jou! Want in deze belangrijke periode verandert er heel veel in jouw leven, je moet veel grote beslissingen gaan maken en die zijn meestal nu niet voor jou alleen, maar ook voor jouw baby. Denk bijvoorbeeld aan het vaccineren. Doe je dit wel of niet? Maak deze keuze niet vanuit angst en onwetendheid!

Wel of niet vaccineren?

Ondanks dat dit een keuze is die jij natuurlijk helemaal zelf mag maken ben ik duidelijk van mening dat het beter is om geen vaccinaties uit te voeren bij jezelf en dus jouw ongeboren baby. Het inspuiten van lichaamsvreemde (gif)stoffen in de bloedbaan is weerzinwekkend. Daarnaast helpt het vaccineren totaal niet in veel gevallen en blijkt het dus nutteloos te zijn tegen de vaccineerde ziekte. Verder komt de Nederlandse regering niet met bewezen argumenten dat alle vaccins veilig zijn en kom je als je de bijsluiter leest achter veel merkwaardige zaken.

Wat zegt het Voedingscentrum?

Op de website van het Voedingscentrum vind ik het volgende over “Wat kan ik wel en niet eten tijdens mijn zwangerschap?”

Waarom kan ik sommige producten beter niet eten of drinken tijdens de zwangerschap?

Als je zwanger bent heb je een verminderde weerstand. Daardoor kun je sneller een voedselinfectie krijgen. De meeste voedselinfecties zijn alleen vervelend voor jezelf. Maar besmetting met de bacterie listeria of de parasiet Toxoplasma gondii kan een miskraam of vroeggeboorte veroorzaken. Toxoplasma gondii kan verder leiden tot ernstige schade aan de ogen en hersenen van de baby.

De kans dat je besmet raakt is erg klein, maar de gevolgen kunnen dus ernstig zijn. In rauw vlees en rauwe vis en kaas van rauwe melk kunnen deze ziekmakers zitten. Daarom kun je die beter niet eten.

Verder kunnen schadelijke stoffen zoals alcohol en zware metalen zoals kwik in roofvissen en gifstoffen in planten en kruiden in grote hoeveelheden gevaarlijk zijn voor de baby in de buik.

Heb je bovenstaande goed gelezen? Je zou dus geen rauw vlees, leverworst, gerookte vis, tonijn, rauw ei, rauwe kaas of melk mogen eten als je zwanger bent, maar jezelf vrijwillig laten inspuiten met een cocktail vol schadelijke stoffen en zware metalen is wel een goed idee?!? Wat klopt er niet aan dit verhaal?

Wat kan ik wel en niet eten tijdens mijn zwangerschap?

Voor jou lichamelijke conditie en dat van je baby is het tevens erg belangrijk om een aantal energie vretende voedingsmiddelen weg te laten uit je eetpatroon die jullie beiden niets goeds zullen doen. Hier mijn persoonlijke lijstje met aanbevelingen (kun je overnemen hoor Voedingscentrum!)

Vermijd het gebruik van:

  • Chemische suikers (witte suiker, rietsuiker, glucosefructose stroop, etc.) en kunstmatige zoetstoffen
  • Koffie (ook cafeïnevrije) en zwarte thee
  • Verzadigde vetten en transvetten van bijvoorbeeld koekjes, chips, etc.
  • Alle koolzuurhoudende frisdranken
  • Melk(producten)
  • Witte producten (witte rijst en pasta, witte bloem)
  • Alle fastfood en gefrituurd voedsel dat in verzadigde vetten is gefrituurd
  • Rook niet en drink geen alcohol

Verhoog zelf je immuunsysteem

Als we dan tijdens de zwangerschap een verminderde weerstand zouden hebben, dan is een vaccinatie al helemaal geen goed idee! Dan kun je beter je een goede multi gaan gebruiken en je voeding aanpassen. Een Green Vaccin zeg maar! En hoe kun je op een eenvoudige manier extra essentiële voedingsstoffen binnen krijgen? Nou door het maken van groene smoothies! Ik sprak mijn ongenoegen over de nieuwe vaccinatie voor vrouwen die 22 weken zwanger zijn met Joost Duisterwinkel, eigenaar van Versapers. En hij vertelde mij dat zijn zoon van bijna 4 jaar niet gevaccineerd is en nooit ziek terwijl hij al in ruim 23 landen is geweest.

Gezocht: 100 aanstaande moeders

Joost bedacht een campagne om 100 aanstaande moeders te motiveren om op een natuurlijke manier goed voor zichzelf en hun baby te zorgen om zo zelf bewust te kiezen om geen vaccinatie tijdens de zwangerschap te nemen. Hierbij beloont deze moeders met een Vacublend naar keuze t.w.v. €399,-

Zijn wij opzoek naar jou?

Ben jij:

  • Zwanger en uitgerekend te bevallen voor 1 augustus 2020?
  • De moeder/vader die zelf de keuze maakt om zichzelf niet te vaccineren?
  • De dappere beslisser om in te gaan tegen de ‘gevestigde orde’ en je zo blootstelt aan vele negatieve commentaren van pro-vaxers?
  • Goed geïnformeerd omtrent de voor en nadelen van vaccinaties en heb jij minimaal 8 uur zelfstudie gedaan over dit onderwerp of zal je dit doet?
  • De man/vrouw die zijn/haar partner heeft geïnformeerd over jouw vaccinatiekeuze en is dit een gezamenlijk besluit?

Meld je dan hier aan! Dit kan t/m 31 januari 2020.

Zo doe je dit:

  1. Je kiest via www.versapers.nl het product naar keuze; Vacublend Rood, Zilver of Titanium.
  2. Je betaald slechts €8,50 administratie -en handelingskosten met kortingscode: baby om jezelf te verzekeren van een Vacublend t.w.v. €399,-
  3. Vervolgens vul je het online formulier in op www.versapers.nl, deze print je uit en onderteken je.
  4. Met het inschrijfformulier kun je op 6 februari 2020 jouw Vacublend naar keuze ophalen op een nader te bepalen locatie in Utrecht.

UPDATE: MAAK ZELF EEN BEWUSTE KEUZE!

Wat is jouw visie op vaccineren? Laat gerust een reactie achter!

Kamervragen Rijksoverheid

De kamervragen zijn beantwoord hier is te lezen dat er geen overtreding is gemaakt;

4. Is het toegestaan om (financiële) beloningen aan te bieden aan ouders als zij de keuze maken om hun kind niet te vaccineren? Wat kunt u doen tegen het aanbieden van dergelijke (financiële) beloningen?

Antwoord:
Op grond van de geneesmiddelenwet is het verboden om publieksreclame te maken voor receptgeneesmiddelen, maar het is niet verboden om reclame te maken voor het niet-gebruiken van een geneesmiddel.

Over de schrijver
"Ik zorg zelf voor mijn gezondheid door zoveel mogelijk biologisch en suikervrij te eten, schoon water te drinken, een balans vinden in werk en ontspanning, te aarden in de natuur en op te laden in de zon. Voedingssupplementen hebben altijd een belangrijke rol gespeeld in mijn leven. Zeker nadat ik de opleiding orthomoleculaire geneeskunde (2011) deed en er achter kwam op welke manieren wij allemaal ziek worden gemaakt. De meeste mensen hebben een te kort aan de meest essentiële voedingsstoffen en zijn belast met toxische stoffen. Ontdek met mijn online programma's en recepten jouw natuurlijke levensstijl!
ina diesel
Door

ina diesel

op 13 Jan 2020

De link naar de actie 100 zwangere vrouwen voor de blender, werkt niet helaas.

Mel
Door

Mel

op 15 Jan 2020

Gelukkig maar. En nu goed zorgen voor je kleintje en deze site vergeten 😉.

Henri
Door

Henri

op 16 Jan 2020

Juist, lekker schaapje spelen en met de rest meelopen zonder de eigen hersenen te kunnen gebruiken, omdat die al aangetast zijn door alle rotzooi die je in je lichaam hebt laten inspuiten...

Wouter
Door

Wouter

op 18 Feb 2020

Henri kun je me enig vorm van bewijs aandragen voor je beweringen. Ik als wetenschapper ben klaarblijkelijk een schaap. Goh en heb ook nog is in vaccin research gewerkt......

Kristiaan
Door

Kristiaan

op 18 Feb 2020

Laat maar Wouter. Henri is een trol. Zijn functie is het bevorderen en versterken van fake news. Een soort circulaire beweging. Een soort van heksenkring.

Gniffel
Door

Gniffel

op 18 Feb 2020

😆

g duh vhfh
Door

g duh vhfh

op 21 Jan 2020

MOOI JE KUNT MAAR ALS JE JE KIND ECHT KWAAD WILT DOEN KAN JE JEZELF NOG ALTIJD VAN DE TRAP GOOIEN

Wetenschap regeert
Door

Wetenschap regeert

op 18 Feb 2020

Wees blij! Dit soort onbenul veroorzaakt doden.

Eva van Zeeland
Haha
Door

Haha

op 15 Jan 2020

Leuk initiatief! Wij schrijven ons in, krijgen de blender en gaan daarna alsnog ons kind laten inenten om zo 2 vliegen in een klap te hebben :) ik stel voor dat anderen dit ook doen omdat ze hier toch niets tegen kunnen doen uiteindelijk.

hihi
Door

hihi

op 16 Jan 2020

arm kind...……….

Rina
Door

Rina

op 04 Feb 2020

Dat zou erg gemeen zijn, om op deze manier dit te spelen. En dan willens en wetens jezelf en het kindje schade aanbrengen. Hoe kan je dit doen?

Lotte
Door

Lotte

op 14 Jan 2020

Super actie en helemaal mee eens! Ik heb me aangemeld en heb nu al zin om de lekkere receptjes te gaan maken! Ik ben ook heel benieuwd wat Joost allemaal voor lekkers maakt voor zijn zoontje... 😄

mark
Door

mark

op 14 Jan 2020

Domkop!

David
Door

David

op 15 Jan 2020

Zijn laatste avondmaal

Miek
Door

Miek

op 15 Jan 2020

Ons zoontje (toen vier weken) is bijna overleden aan kinkhoest. Hij kreeg dit via een kind dat niet ingeënt was ... Hij heeft zeven weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan 10 dagen op de kinder IC aan de beademing. Daarna was hij nog twee jaar ziek. Het was verschrikkelijk. Kinkhoest is echt een hele erge ziekte. Doe niet mee an dit soort acties alsjeblieft.

Henri
Door

Henri

op 16 Jan 2020

Je zegt het zelf: jouw kindje was ingeent en werd toch ziek... Geweldig hoe het vaccin heeft gewerkt en jij toch maar die vinger de verkeerde kant in blijven steken...

Daan
Door

Daan

op 18 Feb 2020

Nee, kinderen van vier weken zijn nog niet ingeënt. Daarom enten ze nu moeders in, dat kan wel, pasgeboren baby's zijn te jong voor dit vaccin. Miek schrijft hier dat haar kindje dus voor zijn inenting besmet is door een ouder, niet-ingeënt kind. Haar kind is dus heel ziek geworden doordat iemand anders zich niet heeft laten inenten. Daarom: inenten.

Johan B
Door

Johan B

op 19 Feb 2020

Als vaccineren zo gezond is, waarom geven ze het dan niet aan pasgeborenen?

René van Kooten
Door

René van Kooten

op 18 Feb 2020

Wat een onwaarschijnlijke domme reactie van een gevaarlijke gek, baby’s xijn nog niet ingeënt en daarom kwetsbaar.. spreek maar keer af, leg ik het je uit, met een gebalde vuist. Smerige kindermisbruiker voor je eigen handeltje

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 20 Feb 2020

Lezen is het halve werk.

Anouk
Door

Anouk

op 15 Jan 2020

Alsjeblieft laat je kindje inenten. Voor je kleintje zelf, en voor alle kindjes.waar hij of zij mee in aanraking komt. Wat een ontzettend domme en gewetenloze actie van deze site.

Danique
Door

Danique

op 14 Jan 2020

Wat een walgelijke actie. Hoe bedenk je het? Ik hoop dat het verboden wordt om deze actie door te zetten. Een gratis blender voor elke vrouw die zich niet laat vaccineren en dus haar kind blootstelt aan het gevaar voor een dodelijke ziekte. Grapjas.

Eva
Door

Eva

op 15 Jan 2020

Vind je een kroket voor een griepvaccin wel een goed idee?

Wendy
Door

Wendy

op 16 Jan 2020

Zo blij dat er blijkbaar toch nog meer mensen zijn die wel weten waar ze het over hebben, en die fel reageren tegen de onzin op deze site! op reddit is een antivaxx sub, en daar staat genoeg informatie die duidelijk maakt dat vaccineren echt wel nuttig is!

Henk
Door

Henk

op 14 Jan 2020

Normaliter zou ik denken... natuurlijke selectie! Helaas worden onschuldige kinderen hier mishandelt door achterlijke moeders en vaders. Ik hoop dat de regering vaccineren gaat verplichten om de kinderen te beschermen tegen misselijk makende misbakelsels zoals missnatural die alleen maar domme mensen uit buiten.

Henri
Door

Henri

op 16 Jan 2020

Tuurlijk, en daarna gaan we allemaal (ook verplicht) chipkaarten in de nek inplanteren, want dan kan er veel actiever opgetreden worden in geval van hartproblemen, bloeddrukproblemen, gedragsproblemen, problemen in de samenleving... Hoe geweldig zou dat zijn als we van afstand hartmassage kunnen toepassen en mensen met gedragsproblemen onschadelijk kunnen maken. Een systeem waar Hitler trots op zou zijn! Moet niet gekker worden, Henkie!

Coen
Door

Coen

op 17 Jan 2020

Prachtig om te zien hoe je doordraaft om je vaccinatie onkunde te verhullen Henri..

Rina
Door

Rina

op 05 Feb 2020

O ja?? En geef jij je kind in een glas water kwik, aluminium, apefoetus enzo wat er allemaal niet in de vaccins zit. Of geef je het op een theelepeltje met een beetje suiker erbij. Mensen word wakker. Eva ga door, je moet dit blijven doen, mensen worden echt bewuster hoor. Houd moed

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Mevrouw, kinderen krijgen via moedermelk meer aluminium binnen dan ze ooit via vaccinatie binnen krijgen. Kunt u gewoon opzoeken. Mevrouw, die kwikverbinding zit in nog maar 1 enkele vaccinatie sinds tal van jaren. Blijven roepen over kwik toont enkel onkunde op dit gebied aan. Dus, wordt zelf bewuster, dat lijkt me een beter advies.

Maritjn
Door

Maritjn

op 14 Jan 2020

Je bent helemaal gek als je dit gelooft... Of je vind dat er te veel kinderen geboren worden. Dan is het een heel late abortie methode...

Jarno
Door

Jarno

op 14 Jan 2020

Jullie zijn niet goed in jullie hoofd. Veel plezier met nieuwe kinderen maken over 4 jaar als ze gestorven zijn aan oude ziektes die weg waren. Hoop dat ze verbieden dat jullie kinderen naar school en of opvang kunnen en dus alleen sterven aan simpele sinds de jaren 80 niet bestaande maar nu terug komende ziekten. Domme mensen.

Sjoert
Door

Sjoert

op 14 Jan 2020

Totale kolder...

Sharon Verburg
Door

Sharon Verburg

op 14 Jan 2020

Baby’s liggen dood te gaan in t ziekenhuis. Samoa is een groot bewijs waarom je wel moet vaccineren! Wil je dat je kind een ernstige kinderziekte krijgt..luister dan naar deze site, maar kom niet klagen als je voor t graf van je kind komt te staan

Bianca
Door

Bianca

op 15 Jan 2020

Beste Sharon, Lees je eerst even goed in over Samoa. Na sterfgevallen is daar het vaccinatieprogramma stil gelegd. Toen de vaccinatiegraad zover gedaald was, dat 'de wereld' dat niet meer acceptabel vond, zijn ze weer begonnen. Van het mazelenvaccin kun je bij verlaagde weerstand de mazelen krijgen, doordat het virus in de prik weer levendig wordt (zie bijsluiter), dat gebeurde dan ook. Waarna 'de wereld' direct klaarstond om de noodsituatie af te kondigen en iedereen te vaccineren onder dwang. Daarná stierven velen aan de mazelen. De mazelen, die alleen uit de vaccins konden komen. De persoon die rondliep om vitamine A en C uit te delen werd gearresteerd. Aan jou om te zoeken naar de groep die schuilgaat achter 'de wereld'. Er liggen geen baby's dood te gaan in het ziekenhuis hier. Anders zou je veel vaker horen van de mazelen. Vroeger maakten we de mazelen gewoon door. Kinkhoest komt algemeen voor, ondanks het vaccin, en volgens eigen ervaring onder gevaccineerde kinderen. De baby's en kinderen die liggen dood te gaan in de ziekenhuizen hier, overlijden aan de toenemende ziekten als kanker, suikerziekte, spierziekten enz. Aan jou de vraag hoe het zou kunnen dat de toename aan gifstoffen die via vaccins direct het bloed van onze kinderen vinden, overeenkomt met de toename aan deze dodelijke en chronische, invaliderende ziekten. Oh, en ja, meningococcen-hersenvliesontsteking is inderdaad iets waaraan je je kind niet wilt verliezen. Maar wist je dat daar niet tegen wordt gevaccineerd? Het enige wat wijze ouders dus kunnen doen is afwegen hoe ze hun kindje zo gezond mogelijk houden. Met gif, of zonder gif? Wat denk jij dat je kind gezonder houdt? Eerst INLEZEN en ZELF NADENKEN, voordat je zomaar wat met de meute mee roept. Oh, en nog iets. Deze laatste opmerking was ook bedoeld voor alle anderen die hier kort door de bocht hun reactie vanuit angst neer hebben geschreven, hun medemens veroordelen, zonder zelf echt zelf te hebben nagedacht.

Miek
Door

Miek

op 15 Jan 2020

Beste Bianca, Ons zoontje (toen vier weken) is bijna overleden aan kinkhoest. Hij kreeg dit via een kind dat niet ingeënt was ... Hij heeft zeven weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan 10 dagen op de kinder IC aan de beademing. Daarna was hij nog twee jaar ziek. Het was verschrikkelijk. Kinkhoest is echt een hele erge ziekte. Doe niet mee an dit soort acties alsjeblieft. Want ook hier kunnen er kinderen aan sterven, of er levenslang gehandicapt door raken.

Chantal
Door

Chantal

op 15 Jan 2020

Bianca...ik zou zeggen lees JIJ je eerst eens in muts. vaccinaties werken, maar veel plezier met je blender hoor! Is immers belangrijker dan de gezondheid van de toekomstige kinderen.

hihi
Door

hihi

op 16 Jan 2020

Wat ben ik blij met deze reactie! Een persoon die zichzelf eerst heeft onderwezen!! Die het ware weet. Al de anderen die hier niet mee eens zijn, hebben zich zelf echt niet volledig laten informeren en lopen als een hondje achter RIVM aan. Heel jammer..... Hier hebben ze de kinderziektes normaal doorstaan. Had er 4 tegelijk met mazelen. Ja was idd erg pittig, maar dat heb ik er voor over. Ik heb zelf vroeger ook alle kinderziektes wel gehad. de Bof, mazelen, rode hond, kinkhoest. wat is er al nog meer? Nou ik ben op mn 37ste nog zo gezond als een vis, kan tegen heel veel pijn en heb nooit medicijnen nodig

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

n=1 is geen bewijs. bevolking van 200.000, 5000 besmettingen, 60 doden waarvan er 45 <5 jaar. Dat is bewijs.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Bianca, u liegt en u weet het.

Johan B
Door

Johan B

op 19 Feb 2020

U heeft het mis, bianca is iemand die weet waar ze over praat

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 20 Feb 2020

Dat blijkt niet uit wat ze schrijft, dat staat namelijk bol van de leugens en alarmisme.

Bassie
Door

Bassie

op 17 Jan 2020

RIVM: "De kans om te overlijden bij patiënten met mazelen is in Nederland kleiner dan 1 op de 10000 gevallen. " https://www.rivm.nl/mazelen

Frank
Door

Frank

op 20 Feb 2020

wat wilt u hier mee zeggen? 1 op de 100.000 omdat er gevaccineerd wordt of 1 op 100.000 is toelaatbaar ook als we niet vaccineren. Ik kan het niet helemaal duiden. Als u het laatste bedoeld dan is het wat hypocriet om de een bron te gebruiken die ander verguist dient te worden. Daar bij wil ik wel aanmerken dat vaccineren, ook al is het lichaams vreemde stoffen, wel helpt om de epidemieën tegen te gaan. Ja er zal af en toe iemand slachtoffer worden van een ziekte maar gelukkig niet (meer) massaal. Het is niet uitgesloten door vaccineren dat een ziekte krijgt maar de kans erop minimaliseer hiermee wel

Adolf
Door

Adolf

op 14 Jan 2020

Pleeg zelfmoord ipv kinderen de dood in te jagen. Ik hoop dat jij of iemand in jouw omgeving iemand verliest door dit soort debiele adviezen.

Eefje
Door

Eefje

op 14 Jan 2020

Er is ook nooit wetenschappelijk onderzoek gedaan naar het effect van een parachute ter preventie van letsel bij het springen uit een vliegtuig.... zullen we dat dan ook maar niet meer doen?! Ik krijg gewoon hartkloppingen van

luuk
Door

luuk

op 16 Jan 2020

Heb je waarschijnlijk niet genoeg sap gedronken

Donald
Door

Donald

op 14 Jan 2020

Misschien moet je ook de voordelen van vaccinatie benoemen en het alleen bij feiten houden, de tandjes zeg.

Lisa
Door

Lisa

op 14 Jan 2020

Wat een idioot. Als je perse zo met bewijs bezig bent, lever dan het bewijs dat vaccineren NIET werkt. Hopelijk weet ieder weldenkend mens dat jouw loze opmerkingen niet te bewijzen zijn. Als er weer een doodziek kind met mazelen op de IC komt te liggen kan ik je dan bellen? Misschien kan je dan een dagje meelopen

Bianca
Door

Bianca

op 15 Jan 2020

Dat doodzieke, Lisa, komt dat misschien ook niet, doordat de mazelen niet gewoon op tijd herkend zijn? Dat niemand meer weet dat je vitamine A moet geven? Dat antibiotica zijn ingezet, die de weerstand ondermijnen, terwijl mazelen een virusinfectie is, die je moet uitzieken? Wel eens eerst in de week voorafgaand aan jouw IC-bezoek uitgezocht wat er is gebeurd aan behandeling en misdiagnose, voordat het kind doodziek bij jou op de IC terecht komt?

Anouk
Door

Anouk

op 15 Jan 2020

@Bianca Meen je dit nou serieus? En Bianca, waar heb jij jouw medische opleiding precies genoten...?

hihi
Door

hihi

op 16 Jan 2020

Gelukkig gebeurd dat maar zelden.... Er sterven meer kinderen aan vaccinaties dan aan mazelen.... Jij werkt niet op IC he? Dan had je dit geweten...

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Op Samoa anders niet hoor, daar stierven 2 kinderen door een foute verdunnings vloeistof die over de datum was bij het vaccineren. Het dodental door het niet vaccineren en vervolgens oplopen van een mazelen infectie, 83. Daarnaast snapt u niet hoe kudde-immuniteit werkt en wat de uitwerking daarvan is.

Rogier Stend
Door

Rogier Stend

op 14 Jan 2020

Wat een ongelofelijke idioterie dit, zou verboden moeten worden, misleiding, dood door schuld etc.... weerzinwekkend

Rogier Stend
Door

Rogier Stend

op 14 Jan 2020

Oh ja: vertel dit aan de mensen met polio, geestelijke achterstand na hersenvliesontsteking etc... ik ken deze mensen en het feit al dat je door jouw actie weer meer van dergelijke ziektes krijgt die voorkomen hadden kunnen worden.. bah!

Nicola Querine Versluis
Door

Nicola Querine Versluis

op 14 Jan 2020

Het is natuurlijk ook een soort ziekte waar deze "gelovigen" aan leiden: alles moet natuurlijk, biologisch, gezond, geen suiker, oh ja: geen melk, yoga lost alle problemen op, kleding moet vooral natuurlijk, liefst veganistisch en wat ben ik vergeten: oh ja medicatie: totaal onnodig en ziekten heb je te danken aan negatieve gevoelens...

Leonie
Door

Leonie

op 14 Jan 2020

Wat een sekte is dit zeg! Wordt eens wakker uit die hypnose en zorg voor je baby. Jezelf om laten kopen met een blender,hoe verrot ben je zelf dan al!

Rina
Door

Rina

op 05 Feb 2020

Ho ho Leonie, draaf je een beetje door ofzo!? Bij inentingen geven ze ook dingen om om te kopen, gratis inenting, een kroket, (nou ja) en wat krijgen de meisjes bij vaccinatie voor baarmoederhalskanker? Denk na en hou je rustig. Geef jij je kind op een theelepeltje kwik, aluminium, apefoetus? En wat suiker erbij voor de smaak.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Weer Rina met haar flauwekul. Het verschil is dat men met die kado's wilde aanzetten tot gezondheid. Hier wil men voor geldelijk gewin ongezondheid verspreiden. Kwik zit niet mee in vaccinaties. Aluminium krijgt uw kind in grotere hoeveelheden binnen via moedermelk en voeding dan via vaccinaties. En apefoetus heeft nooit in vaccinaties gezeten. U verspreid kolder om angst te zaaien. Dat is pas door draven.

NVWA
Door

NVWA

op 14 Jan 2020

Inmiddels is deze pagina + de pagina van versapers gemeld bij de Reclame Code Commissie en NVWA, er wordt immers aangezet tot mogelijk schadelijke handelingen bij minderjarigen waar geld aan wordt verdient. U hoort van ze. Ik zou graag verzoeken dat iedereen hetzelfde doet die hier aanstoot aanneemt. reclamecode.nl nvwa.nl/over-de-nvwa/contact/klacht-indienen-bij-de-nvwa

H. Goezinnen
Door

H. Goezinnen

op 14 Jan 2020

Trek je niets aan van de reacties van mensen die met oog kleppen op lopen. Als niet gevaccineerden loop je het risico om een ziekte op te lopen omdat ze zich b.v. voor mazzelen hebben laten enten zij dragen het virus bij zich. Deze mensen hebben geen idee dat het alleen Big Farma om de centen gaat en het pushen van hun producten.Kots misselijk van mensen die andere veroordelen omdat zij niet zelf op onderzoek doen. Hoe komt het dat zoveel artsen vermoord zijn omdat zij een andere mening hebben Hoe komt het dat Bayeren 26 miljoen heeft moeten betalen aan een vader die door zijn baby(ingeënt) poepluier polio heeft opgelopen.Kan heel veel erover schrijven maar er is geen ruimte genoeg. deze link kan een tip van de sluier oplichten voor al de dames en heren die alleen op hun telefoon kijken. En jongelui hierboven ik ben 70 en heb alle kinderziekte gehad en Kern gezond. https://www.naturalnews.com/2020-01-13-un-health-experts-admit-toxic-vaccine-ingredients-are-harming-children-worldwide-transcript.html

Eelke Brandsma
Door

Eelke Brandsma

op 15 Jan 2020

Beste meneer/mevrouw Goezinnen, Kunt u wellicht met enkele wetenschappelijke bronnen komen waaruit blijkt dat vaccinaties ineffectief zijn en leiden tot kindersterfte? Als u het heeft over ‘op onderzoek uitgaan’, dan hoop ik namelijk dat u bedoeld dat u gerenommeerde wetenschappelijke bladen heeft geraadpleegd, waarin alle artikelen onderhevig zijn geweest aan peer-review om de kwaliteit van het wetenschappelijke onderzoek te waarborgen. Mocht u niet over dergelijke bronnen beschikken, dan zou ik u willen vragen om nog eens bij u zelf na te gaan of de informatie die u geraadpleegd heeft wel daadwerkelijk zo betrouwbaar is. Mocht u geïnteresseerd zijn in wetenschappelijke artikelen over vaccinatie dan stuur ik u graag verscheidene bronnen door waaruit voor een verscheidenheid aan vaccinaties blijkt dat deze effectief en veilig zijn. Met vriendelijke groet, Dr. E.T.Brandsma

Mel
Door

Mel

op 15 Jan 2020

Dikke duim omhoog voor jou!

Raymond
Door

Raymond

op 15 Jan 2020

En onderzoek doe je zelf, op internet?! Want daar kan je medische testen uitvoeren? Als je wat verder leest in medische literatuur in plaats van conspiracy theorieën, dan kom je erachter dat ingeënte mensen die ziektes juist niet meer bij zich dragen! Misschien heeft het een reden dat medisch specialisten zoveel jaren moeten studeren? Jouw 7p jaar hebben je kennelijk weinig wijsheid gebracht

MakeLoveNotWar
Door

MakeLoveNotWar

op 14 Jan 2020

Waauw Eva wat heb je teweeg gebracht. Toch bijzonder hoe mensen heilig in vaccinaties geloven , maar toch bang zijn dat jullie kinderen ziek worden door gif vrije kinderen. Het is andersom mensen! Jullie net gevaccineerde kinderen lopen met een levende bacterie waar iedereen door besmet kan worden. Is een feit , houd die gevaccineerde kinderen uit de buurt van je pasgeboren baby aub! Het kinkhoest vaccin is een cocktail , wie zijn hier nou de proefkonijnen? Ze red eerder kinderlevens en jullie zetten hun levens op het spel door die vaccin te nemen en je ongeboren kind te vroeg geboren kan worden of na geboorte alsnog ziek word. Een vaccin beschermd niet tegen de ziekte en je word al helemaal niet in mindere mate ziek. Doe reasearch en houd op met het schapen gedrag. Google is wel de laatste plek waar je moet zoeken voor juiste informatie. Leven en laten leven word er geroepen. Jullie zijn allemaal niet goed, deze vrouw bedoeld het goed en jullie bedreigen haar en willen haar kapot maken. Onmenselijk! Heb een beetje respect. De waarheid komt nog boven tafel en dan zijn jullie degenen die het hardste schreeuwen en kwaad worden. Geef jullie kinderen vanavond nog maar lekker wat snoep en cola ! Nog meer gif in die lichaampjes.

Je moeder
Door

Je moeder

op 14 Jan 2020

Jij bent kanker dom. Jij hebt zeker heel veel last van je vaccinaties of niet

Sharon
Door

Sharon

op 14 Jan 2020

Juist omdat niet gevaccineerde de waarheid verdraaide nadat 2baby’s stierven na te zijn ingeënt is t misgegaan op Samoa. Het vaccin was met een spierverslapper verdund ipv met steriel water! Doordat niet gevaccineerden zeiden dat het door t vaccin kwam ging de vaccinatiegraad van 95% naar 30%. Waardoor nu dus ruim 5600 mensen ziek werden en 80 overleden. Jullie niet gevaccineerde kinderen mogen in de buurt van mijn gevaccineerde kinderen komen hoor, de mijne zijn namelijk al 25jaar bestand tegen ziektes

Zucht
Door

Zucht

op 14 Jan 2020

Ik denk dat de meesten juist research hebben gedaan. Ik ben erg benieuwd naar betrouwbare bronnen, want die heb ik tot op heden nog nooit gevonden en geloof me: ik heb heel uitgebreid onderzoek gedaan! Dus iets betrouwbaars (graag medische onderzoeken van medische platforms) erg welkom...

margreet
Door

margreet

op 14 Jan 2020

Hoi, lees vaccin vrij. Ze hebben website, maar ook boek beschikbaar. Onpartijdig heeft een moeder onderzoek gedaan. Check site RIVM. 5 tot 10 bewezen doden per jaar door vaccinatie. Succes.

T
Door

T

op 14 Jan 2020

5 tot 10 bewezen doden per jaar tegenover vele honderden al dan niet duizenden doden/permanent beschadigden. Dit is een algemeen probleem waar de medische wetenschap mee worstelt; mensen willen alles zonder risico, maar dit bestaat gewoon niet. Medicijnen hebben stoffen waar sommige mensen niet tegen kunnen, net als dat sommige mensen allergisch zijn voor eten.

Raymond
Door

Raymond

op 15 Jan 2020

Zij heeft onderzoek gedaan? Hoe dan? Door wat artikelen te lezen? In ieder geval níet door medisch laboratoriumonderzoek! Jij googlet zeker ook of je aardappelen al gaar zijn? Idioot!

Bezorgde zorgverlener
Door

Bezorgde zorgverlener

op 15 Jan 2020

Levende bacteriën in een vaccin? Ik zou graag zien waar u die informatie vandaan heeft, wellicht uit een Suske en Wiske? Ook beweringen dat er zware metalen in de vaccins zitten raken kant noch wal, en vaccins worden nooit in de bloedbaan ingespoten. U bent duidelijk verkeerd geïnformeerd. Het enige vaccin dat door de overheid wordt aangeboden waarin levend verzwakt virus zit is bmr ( bof mazelen rubella). Doe research en houd op met schapen gedrag.

Rina
Door

Rina

op 05 Feb 2020

Je schrijft het gewoon zelf, en geef toe dat er "levend" verzwakte virussen in de bmr zitten. En dit is juist geen schapen gedrag, zij maakt de mensen duidelijk om zich in te lezen.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Dan zou ze juiste informatie moeten gebruiken. Het gebruiken van de Del Bigtree video over wat op het congres van het WHO over vaccinatie veiligheid gezegd is, is sowieso blijk geven van schapen gedrag aan de hand van een anti-vaxxer die betaald wordt door Big-Alt. Niets klopt er van de beweringen van Bigtree. Dat is niet eens zelf nadenken of inlezen, dat is kopieeren van leugens van een ander.

Mel
Door

Mel

op 15 Jan 2020

Kun je alsjeblieft je reactie verwijderen voor er meer kinderslachtoffers vallen? Ik werk zelf in een medisch laboratorium en ik ben daarom voorstander van de vaccinaties. Ik weet wat kinkhoest is en wat het doet. Wat zijn jouw bronnen? Ik kan dat nergens terug lezen.

Rina
Door

Rina

op 05 Feb 2020

Ben jij ook ingeënt dan? Met die gifstoffen? Dan ben je ook 1 van de 30%. zou je het ook met een lepeltje in nemen al die gifstoffen?

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Weer Rina met haar flauwekul. 30%? Waar komt die onzin vandaan? 'een lepeltje gifstoffen' Weet u wel over welke hoeveelheden het gaat? Lijkt me niet. U bent angst aan het verspreiden.

Wendy
Door

Wendy

op 15 Jan 2020

Kinkhoest is toch echt een bacterie geen virus, pneumokokken idem, tetanus idem menacwy idem..

Miek
Door

Miek

op 15 Jan 2020

Ons kind is bijna overleden en nog steeds erg ziek nadat hij kinkhoest kreeg via een niet ingeënt kind. Prima als jij je kind niet wil inenten, maar ik hoop dat je je dan wel realiseert dat een ander kind er door kan sterven, of er een handicap aan over houdt. Sterkte met het maken van je keuze voor kinderen van andere liefhebbende ouders.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Vaccinatie en bacterie. Dan weet je pas echt helemaal niet waar je het over hebt.

Charlotte Berg
Door

Charlotte Berg

op 14 Jan 2020

Oei dit is wel schrikken. Ik vind het heel goed dat je je ergens verdiept. Altijd. Maar nu gaat het over leven en dood. Zodra je de medische wetenschap wantrouwt, dan wordt het gevaarlijk. Door voortschrijdend inzicht wordt de mens steeds ouder. Dankzij de medische wetenschap is er zoveel vooruitgang geboekt. Ik ben zelf wetenschappelijk geschoold en weet hoe streng de eisen zijn die aan elk onderzoek worden gesteld. Prima als je 'de overheid ' niet vetrouwt: maar stop gebruik te maken van Die overheid. Let wel: je huis, scholing, drinkwater, internet, de wegen, stroom, openbaar vervoer, ziekenhuizen. Al deze collectieve middelen zijn er dankzij de overheid. Wees dat zo stoer om al die dingen nooit meer te gebruiken.

Christiane
Door

Christiane

op 15 Jan 2020

Vaccins hoeven en voldoen niet aan de gouden standaard, geen echt placebo wordt er gebruikt, altijd een ander vaccin of de samenstelling vd hulpstoffen in vaccins (die zorgen juist voor de bijwerkingen) daarbij vind er bij vaccins geen farmacokinetisch onderzoek plaats. Gewone medicatie moet dus aan strengere eisen voldoen dan vaccins. Toch jammer dat je dat ondanks dat je wetenschappelijk geschoold bent, niet weet. Hetgeen ik hierboven vertel is overigens gewoon op de site vd WHO te vinden.

Joris Driepinter
Jacqueline Oudshoorn
Door

Jacqueline Oudshoorn

op 14 Jan 2020

Wij hebben net kinkhoest gehad en er heerst een epidimie waar pasgeboren baby's aan kunnen overlijden. Ooit weleens een baby met kinkhoest gezien? Ik wel, dit is afschuwelijk en in mijn optiek doe je dit je kind niet aan als je maatregelen kunt nemen.

Anoniem
Door

Anoniem

op 14 Jan 2020

Mijn dochter heeft kinkhoest gehad toen zij 10 maanden was. Ze is nu bijna 4 en heeft er niks aan over gehouden!!! Ze is door de homeopaat geholpen want het ziekenhuis wist niet wat te doen en ipv 3 maanden had ze maar 1.5. Maand kinkhoest.

margreet
Door

margreet

op 14 Jan 2020

Nee hoor. Hier hetzelfde afgelopen zomer. Ook 1.5 jaar en onder homeopathische begeleiding hebben we het goed doorstaan. Nu niet gevaccineerd nichtje van 4.5 maand met borstvoeding en begeleiding. Is ook goed gegaan. Natuurlijk wil je liever niet dat je kind ziek is. Maar als je ziet dat een kind sterker en fitter is daarna? Spuit je kind vol met troep en je ziet de ellende om je heen? Geen klas die normaal is..... stampvol gedragsproblemengedragsproblemen.

Margreet
Door

Margreet

op 14 Jan 2020

By the way... door te vaccineren tegen kinkhoest, kun je het alsnog krijgen. Onder het mom van.. een mildere variant of net een andere versie.

MAFKLAPPER
Door

MAFKLAPPER

op 15 Jan 2020

Hoogste tijd om vaccinatieplicht bij scholen en opvangcentra in te gaan voeren zo dat persoonlijke keuzes ook persoonlijke consequenties gaan kennen.

Jacqueline
Door

Jacqueline

op 15 Jan 2020

Ik bedoel ook pasgeboren baby's

Niek
Door

Niek

op 14 Jan 2020

Hoe dom wil je het hebben anno 2020? In feite niet om te lachen, zo triest is deze oproep. En zoiets beweert moeder te zijn of te worden, mijn hemel. Arm kind, het zal je moeder maar zijn!

Esmee
Door

Esmee

op 14 Jan 2020

Hoe verdient dit bedrijf de kosten van de blenders terug? Je geeft geen 40.000 euro weg uit idealistisch oogpunt. Hier wil iemand snel geld verdienen. Follow the money.

MAFKLAPPER.
Door

MAFKLAPPER.

op 15 Jan 2020

Dit oplichterij in de puurste vorm. Inschrijven kost 8 euro voor de eerste 100, daarna 160 euro, deelnemers mogen op elk moment afgewezen worden zonder teruggave van het inschrijfgeld. Daarnaast proberen ze je te lokken naar een beurs van versapers, want er bestaat maar één afhaallocatie op één moment. Heel sneu allemaal en hopelijk word ze door de instanties aangepakt want dit kan echt niet.

hey
Door

hey

op 15 Jan 2020

Dit oplichterij in de puurste vorm. Inschrijven kost 8 euro voor de eerste 100, daarna 160 euro, deelnemers mogen op elk moment afgewezen worden zonder teruggave van het inschrijfgeld. Daarnaast proberen ze je te lokken naar een beurs van versapers, want er bestaat maar één afhaallocatie op één moment. Heel sneu allemaal en hopelijk word ze door de instanties aangepakt want dit kan echt niet.

Zucht
Door

Zucht

op 14 Jan 2020

Een arts is arts omdat hij/zij mensen wil helpen en beter wil maken. Dacht je nu echt dat al deze universitair geschoolde, intelligente mensen niet zelf uitzoeken of een vaccin al dan niet werkt en dat ze klakkeloos de “big pharma” achterna lopen? En dat alle niet-medisch en niet-wetenschappelijk geschoolde mensen het beter weten met “hun eigen onderzoek”? Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen hierin kunnen geloven. Het is overigens niet toegestaan om zomaar medische testen en onderzoeken uit te voeren zoals deze. Hier zijn strikte richtlijnen voor, ja ook voor de big pharma!

Gezonde vaccineerder
Door

Gezonde vaccineerder

op 14 Jan 2020

Helemaal mee eens!

Marloes Helms
Door

Marloes Helms

op 14 Jan 2020

Jij en iedereen die meedoet aan deze actie is echt niet goed bij z’n hoofd! Je eigen kind én andere kinderen in gevaar brengen omdat je denkt dat je slimmer bent dan miljoenen artsen en andere wetenschappers? Ga je schamen!

K.Nijland
Door

K.Nijland

op 14 Jan 2020

Geweldig hoe deze actie de mensen losmaakt xD! Ik heb gelukkig al een blender, die mij en mijn baby (8maand) voor, tijdens en na de zwangerschap voorziet van GROENE natuurlijke gif! Wat zijn wij toch gezond en ongevaccineerd.. het zou verboden moeten worden.

de timmerman
Door

de timmerman

op 14 Jan 2020

Zijn de initiatiefnemers bereid de aansprakelijkheid te dragen indien er bij 1 of meer van de moeders en/of hun kinderen complicaties optreden indien zij het slachtoffer worden van een ziekte die vermijdbaar is middels een vaccinatie. Of zijn alle verantwoordelijkheden afgekocht met een blender?

de timmerman
Door

de timmerman

op 14 Jan 2020

Zoals verschillende media al meldden, Vaccinatie gaat ten onder aan zijn eigen succes. https://www.nporadio1.nl/achtergrond/11377-juist-door-te-vaccineren-voorkom-je-ziektes Dankzij vaccinatie zijn veel (kinder)ziektes slechts nog bekend van 'horen zeggen'. Mensen hebben geen idee hoeveel leed de ziektes, die nu eenvoudig en veilig met een vaccin te voorkomen zijn, door de eeuwen heen hebben aangericht. Het historisch besef van veel mensen is maar beperkt. En voor velen is het moeilijk om van hun roze wolk af te komen om te zien waar het rijksvaccinatieprogramma uit voort gekomen is.

Joep
Door

Joep

op 14 Jan 2020

Volgens mij mag iedereen kiezen hoe en wat maar om mensen te triggeren met een “prijs” en daarmee een gezond leven op het spel te zetten is iets wat alleen mensen doen die geen gevoel hebben en op zwaktes van deze doelgroep inspelen en dus verafschuw ik dit soort oproepen en zal dat ook uiten naar een ieder. Dit soort oproepen zijn zwaar onder niveau van welke klasse dan ook. 1 woord: kansloos!

Peter
Door

Peter

op 14 Jan 2020

Wat een ellende deze dommigheid! Platleggen deze website!

Kenniscentrum
Door

Kenniscentrum

op 14 Jan 2020

Wat een domme actie, iedereen met een beetje verstand gaat hier niet serieus op in.

Els
Door

Els

op 14 Jan 2020

Het lijkt mij een prachtig idee om van de vrouwen die zich aanmelden gelijk cijfers bij te houden. Het aantal vroeg- en doodgeboortes is o.a. handig om af te meten tegenover het grote gros dat wel in zee gaat met de nieuwe grootschalige test van big pharma. Ook het verloop en incidentie van eventuele ziekte bij de kinderen zou een mooie graadmeter zijn om te vergelijken. Zo hebben we gelijk weer een variant van vacc vs unvacc. Het zou zeer verhelderend kunnen zijn voor mensen die zich niet hebben ingelezen, bewust danwel onbewust. Wie weet is dat een idee. 😉

gerke
Door

gerke

op 15 Jan 2020

inderdaad een super goed idee! je zult versteld staan welke groep een stuk gezonder zal zijn! zowel als op de koete of de lange termijn

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 08 Feb 2020

Het is al een tijdje bekend dat gevaccineerde kinderen minder en korter ziek zijn inderdaad. Daar zijn meta-studies over die u op PubMed terug kan vinden.

Vincent
Door

Vincent

op 14 Jan 2020

Wat een onzin. Vaccinaties hebben bewezen verschikkelijke ziektes zoals polio helpen uitbannen. De ongefundeerde vaccinatie angst zoals hier beschreven vermoord gewoon honderden babies...

Gabrielle van Ramshorst
Door

Gabrielle van Ramshorst

op 14 Jan 2020

Vaccins zijn de meest effectieve en goedkoopste manier van immunotherapie, en beschermen door de antistoffen van de moeder het ongeboren kind tegen bijv. kinkhoest - wat levensreddend kan zijn. Het is erg triest dat een gebrek aan inzicht en kennis ernstige gevolgen kan hebben voor zowel het kind als de ouders. De manier waarop u hierop inspeelt kan ik alleen verklaren door een gebrek aan kennis, hebzucht of puur kwaadaardig. U begrijpt waarschijnlijk ook dat ik als behandelaar van ernstige vormen van baarmoederhalskanker graag zou willen dat ook alle kinderen tegen HPV worden ingeent. Of gokt u erop dat uw kinderen al voldoende antistoffen tegen HPV hebben aangemaakt?

I eat anti-vaxxers 4 breakfast
Door

I eat anti-vaxxers 4 breakfast

op 15 Jan 2020

Kunnen we anti-vaxxers niet in een soort kamp zetten? Om dat dan een beetje te compenseren kunnen de anti-vaxxers dan gratis met de trein naar die kampen. Dan kunnen ze daar een soort van utopia starten. Zonder ons een onze kinderen lastig te vallen. Simpele oplossing toch?

MissUnnatural
Door

MissUnnatural

op 15 Jan 2020

Oja, waar gaat uw kind naar school? Gewoon een vraagje. De mijne gaat daar iig niet naar toe.

IFLScience
Door

IFLScience

op 15 Jan 2020

Misdadig walgelijk mens!

Sander
Door

Sander

op 15 Jan 2020

Er staan zoveel onjuistheden op deze pagina dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Er is geen enkel medicijn, product of methode dat zo uitentreuren getest is door zoveel instituten in zoveel verschillende landen als vaccinaties... Tegelijkertijd is er geen ander uitvinding geweest die zoveel levens heeft gered en verbeterd. Echt en no-brainer.

Vaccin vrije mama van 2 kerngezonde kinderen
Door

Vaccin vrije mama van 2 kerngezonde kinderen

op 15 Jan 2020

Goede aktie om mensen bewust te maken om een goede keuze te laten maken om wel/niet te vaccineren. Het is zo krom en de waarheid helaas helemaal verdraaid dat je mensen die wel geloven in vaccins het ook niet kwalijk kunt nemen. Trek je niks aan van hatelijke uitspattingen uit emotie.. Jullie hebben een super aktie bedacht!

Een mama die 2 kerngezonde kinderen heeft EN gevaccineerd zijn
Door

Een mama die 2 kerngezonde kinderen heeft EN gevaccineerd zijn

op 15 Jan 2020

Heel bewust gekozen om WEL te vaccineren. Hoe draagt zo'n actie bij aan een bewuste keuze om wel/niet te vaccineren? Want je geeft een beloning als je het niet doet.. dat is een lokkertje, niet iemand een weloverwogen keuze helpen te maken. Als mijn zoontje (nu 5 maanden oud) als jonge baby kinkhoest had gekregen waren de kansen om te overleven vrij klein geweest en als hij het had overleefd was hij doodziek geworden... sja maar alles beter dan die giftige stoffen waarover van alles word geclaimd op deze site maar nergens een fatsoenlijke bronvermelding bij staan.

Jelle Boerman
Door

Jelle Boerman

op 15 Jan 2020

Domme hoer!

Leotje
Door

Leotje

op 15 Jan 2020

Schandalige actie. Tijd om deze vrouw strafrechtelijk te vervolgen! Allemaal leugens!

Sophie
Door

Sophie

op 15 Jan 2020

Geweldig! Het offensief, de moed en originaliteit...RIVM bood een tijdje geleden blenders aan als tieners zich achter ouders langs tegen HPV lieten vaccineren en in Belgie kan je je baby aanbieden als proefkonijn voor nieuw vaccin tegen betaling...lijkt me vele malen erger, maar door hoor je de Telegraaf en co niet over! Het laatste summit van de WHO over vaccinaties, 3 dec jl, werd openlijk en volop toegegeven dat er totaal geen controle en onderzoek is naar vaccinaties werking en bijwerking...hopelijk gaan mensen zich nu wel verdiepen dan alleen maar roepen: onzin! leugens!, maar niet verder te kijken dan de folder van het RIVM! Kudo's!

Joris Driepinter
Bianca
Door

Bianca

op 15 Jan 2020

Nee Joris, Eerst inlezen, ook de dingen die mainstream media niet melden. Die doden zijn gevallen ná het vaccineren onder dwang van het gehele eiland.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 08 Feb 2020

Dit is een pertinente leugen. Er werd daar gevaccineerd, dat hield, begrijpelijkerwijs, op toen er een ongeluk gebeurde met vaccineren. 2 verpleegkundigen gebruikte de verkeerde vloeistof die ook nog eens over datum was. Hierop overleden 2 kinderen. Daarna daalde de vaccinatiegraad. Vorig jaar brak daar mazelen uit onder niet gevaccineerden. Daarop is men weer gaan vaccineren, vrijwillig. Mensen konden zich aanmelden. Dat staat overal waar u zich kan inlezen, niet uw alarmistische anti-vax versie.

Waargaatditheen
Door

Waargaatditheen

op 15 Jan 2020

Een kinderleven is dus € 399 waard. Ok, ga lekker door zo.

Juk patrick
Door

Juk patrick

op 15 Jan 2020

Jullie zijn echt de kanker van deze samenleving. Je roept een holocaust over de maatschappij af terwijl je zelf degene zou moeten zijn die op de brandstapel zou moeten liggen.

Eline
Door

Eline

op 15 Jan 2020

Walgelijke actie om mensen te lokken op deze manier. Zieke geesten zijn jullie!!

fuck dit kut wijf
Door

fuck dit kut wijf

op 15 Jan 2020

ga je ook verantwoordelijkheid nemen voor al de dode kinderen door deze belachelijke actie?

Tim de Vogel
Door

Tim de Vogel

op 15 Jan 2020

Wat een onzin allemaal. Ieder normaal denkend mens weet dat dankzij vaccinaties gevaarlijke en dodelijke ziektes voorkomen kunnen worden. Sinds we dit weten zijn er hele generaties gevaccineerd en heel gezond oud geworden. Ikzelf ben inmiddels 62 jaar en mijn vrouw is 61, we zijn destijds ingeënt tegen allerlei ziektes en hebben tot nu een prima gezond leven achter de rug. We hebben prachtige, gezonde kinderen op de wereld gezet, die we hebben laten vaccineren. Zij zijn volwassen en ook zij gaan natuurlijk hun kinderen laten vaccineren. Doe je het niet, dan loop je het risico dat jouw kind door jouw nalatigheid overlijdt of ernstig gehandicapt door het leven moet. Wij wonen op de Veluwe en zien dagelijks de trieste gevolgen van de keuze die mensen om religieuze redenen maken om hun kinderen niet te laten vaccineren. Los hiervan snap ik niet dat een producent van blenders aan deze doldwaze actie mee werkt. Geldgewin gaat kennelijk boven de gezondheid van kinderen.

vax for life
Door

vax for life

op 15 Jan 2020

het zou helpen als de ziekehuis kosten die worden gemaakt worden betaald door dit frauduleuze bedrijf wie claimt er nou dat een fruitsapje de kinkhoest voorkomt dan spoor je toch niet en wij maar ziektekosten betalen voor de kindjes die op de ic liggen door deze domheid

spoort niet
Door

spoort niet

op 15 Jan 2020

hey de aarde is geen 6000 jaar oud hoor! de maan is niet hol van binnen en we zijn er echt geweest! en westerse medicijnen WERKEN of wil je ook geen paracetamol of antibiotica?

MAFKLAPPER
Door

MAFKLAPPER

op 15 Jan 2020

Of door rood rijden? Immers Infrastructuur is ook een overheidsaangelegenheid en dus niet te vertrouwen.

Mathilde
JP∴
Christina
Door

Christina

op 15 Jan 2020

Niet te geloven, er zijn geen gezonde groenten en fruit meer ALLES Is genetisch gemanipuleerd, ja ook zogeheten biologische producten. Maar neem vooral een sapje voor bescherming, pure lariekoek.

Lysan
Door

Lysan

op 15 Jan 2020

Heftig dat er op deze manier gestreden wordt. Ik denk dat er binnen deze groep actievoerders geen moeder zit die zijn kindje in de eerste weken verloren heeft door kinkhoest. Een enorm besmettelijke ziekte die terug is in NL en bij kleintjes vrij direct de dood betekend. Als het je tweede kindje is en je eerste kindje neemt het mee naar huis, is er geen sapje die jou kindje hiertegen beschermt. Mij lijkt het ook eng om tijdens de zwangerschap te vaccineren. Maar kies er dan in ieder geval voor om je kindje bij de geboorte zo snel mogelijk te vaccineren. Vooral als je naar het buitenland gaat of als de ziekte in NL heerst. Het is een ziekte die niet te verdragen is voor de kleintjes.

Verdrietig moeder
Door

Verdrietig moeder

op 16 Jan 2020

Ik heb mijn dochter verloren door kinkhoest ik wil zoveel schrijven nu maar mijn emoties spelen nu mee dus ik kom terug wanneer ik een beetje afgekoeld ben 🥵

Wendy
Door

Wendy

op 16 Jan 2020

heel veel sterkte.. wat intens verdrietig!!!!

OPLICHTERS
Door

OPLICHTERS

op 15 Jan 2020

Dit oplichterij in de puurste vorm. Inschrijven kost 8 euro voor de eerste 100, daarna 160 euro, deelnemers mogen op elk moment afgewezen worden zonder teruggave van het inschrijfgeld. Daarnaast proberen ze je te lokken naar een beurs van versapers, want er bestaat maar één afhaallocatie op één moment. Heel sneu allemaal en hopelijk word ze door de instanties aangepakt want dit kan echt niet.

oplichters
Door

oplichters

op 15 Jan 2020

Dit oplichterij in de puurste vorm. Inschrijven kost 8 euro voor de eerste 100, daarna 160 euro, deelnemers mogen op elk moment afgewezen worden zonder teruggave van het inschrijfgeld. Daarnaast proberen ze je te lokken naar een beurs van versapers, want er bestaat maar één afhaallocatie op één moment. Heel sneu allemaal en hopelijk word ze door de instanties aangepakt want dit kan echt niet.

Anoniemekerel
Door

Anoniemekerel

op 15 Jan 2020

Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet bedenken waarom iemand een programma als op deze site zou promoten. Het is een regelrechte schande dat Miss Natural op deze manier casht op onwetendheid en speelt met kinderlevens. Schaam je kapot!

AaronRusso
Door

AaronRusso

op 15 Jan 2020

Ik ben erg blij met de acties en dat het vaccineren onder de aandacht wordt gebracht want wat de overheid politieke poppetjes| RIVM als puppet onder de controle van de elites (medicijnwereld en gezondheidszorg) er niet bij vertellen en wat bewust door deze leiders wordt verzwegen is dat het depopulatie programma 2030 onder andere vaccins gebruikt om dit te bewerkstelligen. JA DEPOPULATIE!!!!! MENSENWORDTWAKKER en onderzoek. Miljoenen mensen en kinderen sterven of krijgen autisme stoornissen door nieuwe vaccins. De machthebbers van deze wereld willen namelijk voor 2030 onder de 500,000,000 mensen wereldwijd zitten. Vaccins en nep oorlogen horen hier bij. De meesten mensen luisteren naar de meest slechte zieke mensen op de wereld, namelijk zij die besturen.

Helder
Door

Helder

op 15 Jan 2020

Ach jochie toch! Werkelijk aandoenlijk de onzin die jij uitkraamt. Ik heb extreem veel onderzoek gedaan naar dergelijke zaken. Je komt alleen maar zwakbegaafde droeftoeters tegen die dergelijke theorieen verkopen. Nog nooit ook maar 1 reden tegengekomen om de wilde verhalen van dergelijk fantasten te geloven. Je getal van 500 miljoen is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Ik ben bekend met de Georgia Guidestones, maar ik wist niet daar inmiddels ook al een jaartal aangeplakt was. Zeer amusant.

Jacquelien
Door

Jacquelien

op 16 Jan 2020

Oh mijn God, in welke complotwereld leef jij? Denk je niet dat er effectievere manieren zijn om te Depopuleren zoals jij dit noemt? Heb je niet gezien dat de populatie alleen maar toeneemt? Lekker programma is dat dan.... Houd alsjeblieft op met deze propaganda en zet je hersenen eens AAN ipv UIT. Je bent echt niet goed wijs dat je dit verkondigd. Ga lekker doemdenken in je eigen hoofd en smijt het niet rond op internet alsjeblieft zeg

Handig!
Door

Handig!

op 15 Jan 2020

Wat een superhandig initiatief! Als je kind eenvoudig te voorkomen ziektes overleeft, heb je een kek keukenapparaat, haalt hij of zij het niet, heb je een prima oplossing voor het stoffelijk overschot!

Henkiespenkie shanghai
Door

Henkiespenkie shanghai

op 15 Jan 2020

laten we een op een livestream lekkere kuikenshakes gaan maken in de blender voor iedere moeder of vader die moedig gebruik maakt van deze geweldige actie! wel zieke kuikens dan want die gaan toch al dood, lekker tegen de gevestigde orde ingaan enzo want dat is helemaal hip en dan ben je in ieder geval een uniek mens want daar gaat het hem om uit eindelijk.

Ninka
Door

Ninka

op 15 Jan 2020

Een blender (of wat daar als papje uikomt) geneest geen zieke kinderen met polio, tetanus, kinkhoest of difterie. Wat zul jij slecht slapen als je je beseft hoeveel zieke en zelfs dode kinderen je op je geweten hebt.. En dat alleen om geld en eigen welbevinden..

Af en toe een frietje is echt niet erg hoor
Door

Af en toe een frietje is echt niet erg hoor

op 15 Jan 2020

Ik vind het echt walgelijk om te lezen dat iemand anderen aanzet tot deze waanzin. Mensen, kijk nou eens naar betrouwbare bronnen!! en luister niet naar een of andere healthy lifestylefreak!! Zij kan je waarschijnlijk alles vertellen over spinazie, maar niet over vaccinaties. Als ik zeg dat het goed voor je is om elke dag je eigen stront op te eten doe je dat toch ook niet. Sjonge jonge. Ik las dat deze vrouw zelf niet eens kan benoemen waar ze haar ideeën vandaan haalt. Ze kan het dus niet onderbouwen met onderzoeken etc. Er is GEEN arts die dit bevestigd. Deze vrouw heeft echt geen geneeskunde gestudeerd hoor. Laten we allemaal een beetje logisch nadenken.

Ammarins
Door

Ammarins

op 15 Jan 2020

Dus omdat jij wel vindt (wrsch zonder hier ooit iets over opgezocht te hebben) dat vaccinaties goed voor jouw kind zijn, moet je anderen die dit niet vinden (en daar zijn wel degelijk goede onafhankelijke onderzoeken van) zo afbranden?? Er zijn trouwens zat artsen die ook hun kinderen niét vaccineren. Organisaties die pro vaccinaties zijn geven ook bioscoopbonnen en andere dingen weg, om je over te halen om toch te vaccineren. Zou ook niet mogen dan toch? Vrijheid van keuze. Gelukkig weten steeds meer mensen dat vaccineren niet iets wat je gewoon maar domweg doet omdat de regering dit zegt. Er is zoveel over te vinden op bv pubmed. Het is juist een schande dat de politiek zich er zoveel mee bemoeit en er echt helemaal niets zinnigs over kan zeggen...

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 08 Feb 2020

Laat nu de meeste informatie op PubMed bewijzen dat vaccineren werkt en veilig is. Goed dat u dat als bron aanhaalt. Jammer dat het uw ongelijk aantoont.

Altagracia
Door

Altagracia

op 15 Jan 2020

Beste Eva van Zeeland, Wil je aub de blenders bewaren als geschenkt bij je eigen begrafenis? Lieve mensen wees verstandig en haal aub de kinkhoest vaccinatie tijdens je zwangerschap. Uit ervaring wil ik jullie beschermen voor een afschuwelijke dood wat je niemand gunt. Eva neem je verandwoordelijkheid en verwijderd dit onzin bericht wat je bewust verspreid.

Rob
Door

Rob

op 16 Jan 2020

Ik vind deze actie een goed initiatief. Ouders met een ziek kind een blender geven klinkt als een plausibele oplossing.

ik
Door

ik

op 16 Jan 2020

Nog zo'n achterlijke idioot. Ziek figuur!

Jacquelien
Door

Jacquelien

op 16 Jan 2020

Oh Bianca, Bianca.... Je hebt echt te weinig onderzoek gedaan en je leest en hoort alleen hetgeen wat jouw vermoedens bevestigd. Probeer eens zonder vooraf al een uitkomst te hebben bedacht, alle ECHTE onderzoeken te bestuderen en DAARNA een conclusie te trekken of je vaccineren wel of geen goed idee vindt. Buiten dat; denk je nu echt dat Nederlandse onderzoekers en het RIVM en de GGD en de huisartsen en de kinderartsen in Nederland gifstoffen in de vaccins stoppen en je het je kind zonder blikken of blozen toedienen? Nu heb ik weinig kennis van jouw privé leven, maar heb je ooit in de zorgsector gewerkt? Mensen in de zorg willen gezonde kinderen kan ik je verzekeren. Vaccinaties worden al 10 tallen jaren gegeven dus er is al decennia onderzoek gedaan naar de (langer) termijn effecten van vaccinaties. En raad eens: al de ziekten waarvoor ingeënt wordt komt al decennia niet of in zeer kleine mate voor in Nederland! Zou dat komen door de moeders die denken dat je polio kunt voorkomen door een groene smoothie te drinken, of zou dat misschien toch het vaccinatie programma kunnen zijn?? Zelfs door een beetje logisch nadenken weet je al dat het niet klopt wat je hier predikt. Ik hoop van harte dat jouw kinderen nooit ziek worden, en vooral dat ze nooit een kind besmetten die nog niet gevaccineerd is. Ik wil jou graag aanraden ECHT onderzoek te doen zonder gekleurde bril op. Hopelijk stap je dan van dit geloof af (want meer is het niet) en maak je wijzere keuzes.

hihi
Door

hihi

op 16 Jan 2020

Mensen word wakker!!!!! Het RIVM GGD HUISARTSEN...… Ze denken in het belang van hun portemonee!! Wees niet zo naief en denk zeker niet dat ze het goede met ons en onze kinderen voor hebben. Onderzoek meer!! Asjeblieft, noem de niet inenters geen moordenaars! Zij hebben zich heel erg er in verdiept en weten de fijnste dingetjes ervan die derest niet weet

de timmerman
Door

de timmerman

op 16 Jan 2020

Zij weten helemaal niets. De leugenbrigade van vaccinevrij, vaccinatieraad e.a. verdraaien en verzinnen ze waar je bij staat. pure bangmakerij

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 08 Feb 2020

Eva verspreid onzin en leugens over vaccinaties uit geldelijk gewin. En dat vertrouwt u wel?

Arjan
Door

Arjan

op 18 Feb 2020

Wat lul jij noj

Wendy
Door

Wendy

op 16 Jan 2020

weliswaar in het Engels, maar dat is hopelijk geen probleem: https://www.mcgill.ca/oss/article/health/should-we-worry-about-metals-vaccines https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3558419 [hahaha!: House dust allergenic extracts had the highest concentrations of arsenic (2.4 ppm), cadmium (0.28 ppm), chromium (0.6 ppm) and lead (1.5 ppm) found in the study] https://time.com/4058511/vaccine-ingredients-inserts/ enzovoorts enzovoorts... en voordat er weer gewezen wordt naar Big Pharma dat alleen maar op het geld uit is: hoe zit het met Small Pharma, ofwel al die bedrijfjes die alternatieve producten verkopen (niet dat ik daar per sé tegen ben overigens), kun je die met kraaltjes betalen of willen die toch ook wel graag geld? (is ook nog eens duur spul meestal dus, ik wil maar zeggen)

M. de Vries
Door

M. de Vries

op 16 Jan 2020

Het is goed en fijn dat ouders kritisch nadenken over de keuzes die ze maken voor hun kinderen. Dat is ook je taak als ouder. Ongetwijfeld speelt deze liefde mee in de heftigheid van sommige reacties hier. Met en uit liefde voor mijn eigen kind heb ik afgelopen zomer tijdens mijn zwangerschap het kinkhoestvaccin gekregen (toen nog op eigen kosten) en deze week heeft mijn kind zijn eerste vaccinaties gehad. Ik ben toevallig ook zelf arts en zou dit absoluut niet hebben gedaan als ik ook maar enige twijfel had gehad over het nut van vaccinaties. Het zusje van mijn eigen oma is met 8 maanden gestorven aan kinkhoest en mijn eigen tante bijna toen ze een peuter was. Daarnaast heb ik doodzieke patiëntjes gezien met oa mazelen en kinkhoest. Het zo zou fijn zijn, maar sapjes helpen helaas niet. Wat fijn dat het zo goed geregeld is in Nederland en we onze kinderen zo mogen beschermen. Sterkte voor de ouders die door deze vreselijke infectieziekten hun eigen kind (bijna) hebben verloren en door dit soort discussies weer geconfronteerd worden met hun grote verdriet.

Piet Korte Achternaam
Door

Piet Korte Achternaam

op 16 Jan 2020

Zou je de rest van de mensheid een plezier willen doen en gewoon zelfmoord willen plegen, alsjeblieft, dank je wel?

ik
Door

ik

op 16 Jan 2020

Spring lekker voor de trein, achterlijke trol!

de timmerman
Door

de timmerman

op 16 Jan 2020

En natuurlijk de eeuwige antivax opmerking dat de stoffen in de bloedbaan worden gespoten. Domme muts, geen enkel vaxxin wordt in de bloedbaan gespoten!!!!!!!!!!!!

Drs
Door

Drs

op 17 Jan 2020

Beste Eva, Ik vraag met toch af hoe je met het versterken van je eigen immuunsysteem door de blender te gebruiken, ook het immuunsysteem van je pasgeboren baby kan verbeteren? Je kan nog zo gezond gaan eten, maar antistoffen tegen kinkhoest gaat je kindje er niet van maken... Het zou fijn zijn als je in het vervolg je uitspraken wetenschappelijk zou onderbouwen, dan kun je namelijk ook een betere discussie met artsen voeren (die hun uitspraken over het algemeen wel wetenschappelijk kunnen onderbouwen). Wees je ervan bewust hoeveel pasgeborene je met dit soort artikelen in gevaar kunt brengen. Aan alle ouders die dit lezen, raadpleeg alsjeblieft een huisarts/gynaecoloog alvorens een besluit over wel of niet vaccineren te nemen. Liefs van een dokter

Jay
Door

Jay

op 17 Jan 2020

Hallo Eva, Ik heb een paar vragen: 1)kun jij mij uitleggen hoe je door middel van deze blender die alle vezels vernietigd je immuunsysteem kan verbeteren? 2)ik woon in een van de meest vervuilende steden van Nederland, zou ik niet banger moeten zijn voor alle verontreinigde lucht die mijn kinderen inademen, korreltjes op het kunstgrasveld waar ze voetballen, asbest in de oude gymzaal etc etc dan om wat jij aangeeft als gif in vaccins? Gr, Jay

Piet Groot
Door

Piet Groot

op 17 Jan 2020

Ik ben 70 jaar en dacht vroeger dat ik de medische wereld kon vertrouwen. Ze waken toch over onze gezondheid?! Langzamerhand kwam ik erachter dat er toch wel wat vragen zijn waarop ik geen antwoord kon vinden. De voornaamste is nu waar het bewijs is dat vaccinaties veilig zijn. Omdat er getest is op dieren? Omdat er kort getest is? Echt waar, er is geen bewijs, want bijv. de vaccinaties voor zwangere vrouwen kan toch niet werkelijk getest zijn??? Wie zou zich daarvoor lenen? Ik zou hierop graag een antwoord horen, maar helaas... dan is het alleen maar vage verhalen dat het uiterst grondig getest is. Laat nu eindelijk maar eens zien. Hartegroet van Piet Groot. En hopelijk kan Eva al die schreeuwers hun grove taal vergeven.

Joris Driepinter
Anonymous
Door

Anonymous

op 17 Jan 2020

We gaan bijhouden hoeveel kindersterfte er optreedt na aanleiding van dit artikel om vervolgens de mensen hier aan te klagen voor moord. Wordt vervolgd.

Anne
Door

Anne

op 17 Jan 2020

Gokken met het leven van je kind en andermans kinderen in gevaar brengen, alleen maar om een gratis apparaat te krijgen. Dan ben je toch wel heel erg van het padje af. Echt zum kotzen zo walgelijk!

Sharon Verburg
Door

Sharon Verburg

op 18 Jan 2020

Hoeveel bewijs je ook toont je zal een idioot (lees anti vaxxer) nooit overtuigen. Het is belangrijker te weten wanneer je moet stoppen met een discussie en ze dom achter te laten. Bij deze!

Sam
Door

Sam

op 18 Jan 2020

De kans dat uw kind (of een andermans kind) overlijdt doordat u uw kind niet vaccineert is vele malen groter dan wanneer u uw kind wel vaccineert. https://youtu.be/zBkVCpbNnkU

Sharon Verburg
Door

Sharon Verburg

op 19 Jan 2020

Bedankt voor de link @joris dat is idd dezelfde eva als hier🤣 de overheid heeft mijn kids helemaal geen ipod gegeven. De enige die mensen iets geeft in ruil voor onzin is Eva van Zeeland!! Als je geen antwoord weet te geven reageer je gewoon met: ADEM

FUCK ANTIVAXERS
Door

FUCK ANTIVAXERS

op 20 Jan 2020

beste miss natural selection ......goh natuurlijke selectie dat is pas interessant daar moet je eens wat over lezen in plaats van met je kop in een sapboek te zitten! dan had je kunnen lezen dat zonder die westerse medicijnen die anderen maken JIJ ook kunt profiteren van een goede gezondheid en waarom jullie straks allemaal uitsterven omdat je niet gevaccineerd wilden worden tegen bijvoorbeeld kinkhoest hepatitis malaria en andere rare ziektes! maar doen ons allemaal eens een plezier en versnel het proces boek eens een leuke vakantie naar Africa of zo! ik hoop dat je veel plezier hebt als je organen smelten je hoofd zal wel oke blijven daar zitten toch geen hersenen in dus doe de wereld gemeenschap een plezier en STERF!!!!!

Jur
Door

Jur

op 29 Jan 2020

Ja sure, onderzoek zelf of iets werkt of niet. Maar het is zo belangrijk om te snappen welke bronnen legit zijn en welke bronnen simpelweg pseudowetenschap. Ga naar een echte school en leer waarom vaccinate miljoenen levens red

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 07 Feb 2020

Mevrouw, u kunt reacties weghalen wat u wil, u bent een anti-vax alarmiste die bewust foute informatie verspreidt voor geldelijk gewin. U doet niet aan wat u denkt te doen. Bewijs is dat u de video van Del Bigtree aanhaalt. Bewezen onzin.

Gert Weijman
Door

Gert Weijman

op 13 Feb 2020

er staat een fout op uw site: vaccins worden NIET ingespoten in de bloedbaan. Vaccins worden ingespoten in de spier of onder de huid

Hasan jas aan
Door

Hasan jas aan

op 18 Feb 2020

Je kinds leven op het spel zetten voor een keukenmachine.. Ga lekker naar China kijken of je ziek gaat worden of niet. Wordt steeds gekker in dit land.

Baby met Kinkhoest Die andere ziek maakt
Door

Baby met Kinkhoest Die andere ziek maakt

op 18 Feb 2020

Achterlijke website mensen met een paar hersencellen kunnen zich wel bedenken dat dit niet goed is. Vrijheid van meningsuiting en alles geen probleem maar dingen als dit hebben ook gevolgen voor andere. Iedereen wordt geboren als schattig kind maar het zijn de ouders die er een dief, terrorist etc van maken. Dit soort ouders zorgt hier voor, ziek volk! In 3e wereld landen hopen ze dat ze deze prik krijgen, hier krijg je hem gratis en dan haalt iemand het in ze hoofd om er tegen in te gaan of om te beweren dat ze je ziek maken? Ga is met ballen in Den Haag, Rotterdam, Amsterdam deze zooi op straat verkopen. Dan krijg je tenminste een antwoord zonder blad voor de mond.

Jez
Door

Jez

op 18 Feb 2020

Er is grondig onderzoek gedaan na de MTC-5 en WI-38 dit zijn twee afgebroken foetale cellijnen die problematisch zijn. En ze hebben geen bovengrenzen als het gaat om de HOEVEELHEID DIE IN VACCINMATERIAAL IS TOEGESTAAN??? INFORMEER NAAR GlaxoSmithKline {GSK ) en in Twinrix ( voor Hepatitis A en B en Proquad een andere MMRV vaccin. En Varivax ( voor varicella en waterpokken) En hoewel het al bekend was dat de MRC- 5 cellijn afkomstig was van afgebroken foetaal weefsel was niet bekend dat het afkomstig was van een enkele mannelijke baby - en met ENKELE Ernstige GEZONDHEIDSPROBLEMEN, niet minder. Het foetale Menselijke DNA dat in dit vaccin wordt weergegeven is een complete individueel genoom dat wil zeggen dat het genomische DNA van alle chromosomen van een individu in het vaccin aanwezig is! Legt CHD Children's Health Defense (CHD) de bron uit over deze nieuwe. MRC-5 en WI - 38 zijn de cellijnen met problematische gezondheidsproblemen. Deze foetus werd ook niet voor niks geaborteerd. Dat wat deze baby bij zich droeg komt door middel van het vaccineren ook bij onze baby's terecht. Nog informatie: uitgegeven door het CDA en FDA( vergelijkbaar met resp. het Nederlandse RIVM en het VWA. zitten vaccinaties boordevol met CHEMICALIËN. Ze bevatten grote hoeveelheden chemicalien, zware metalen en allergenen! Daarnaast bevatten ze ook diverse verwerpelijke ingrediënten zoals niercellen afkomstig van apen en geaborteerd foetusweefsel. Formaldehyde is een van de vele chemicaliën die wordt aangetroffen in vaccinaties. en volgens de FDA is het zo dat buitensporige blootstelling aan formaldehyde kanker kan veroorzaken ( vandaar zoveel kinderkanker)? Een ander ingrediënt in de coctail is een chemische stof die bekend staat obder de naam 2-phenoxyethanol. deze stof kont met waarschuwing dat het " het centrale zenuwsysteem kan onderdrukken en braken en diarree kan veroorzaken. wat kan leiden tot uitdroging bij kinderen. En als aanvulling op kwik en aluminium bevatten veel vaccinaties ook antibiotica zoals neomycine, polymyxine B, streptomycine en gentamicine. Die medicijnen zijn niet eens toegestaan voor NIET-GEINFECTEERDE Kinderen! Lees de bijsluiter van de vaccinaties en probeer je af te vragen wat er meer schade geeft, al is het op kort of lang termijn.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 19 Feb 2020

Kwik in vaccinaties. Heeft u daar ook maar 1 minuut tijd in gestoken om dat eens te onderzoeken hoe dat werkelijk zit? Weet u hoeveel aluminium een kind binnen krijgt via gewone voeding? En hoe deze hoeveelheid zich verhoudt tot hoeveel in alle vaccinaties die het kind krijgt gedurende zijn jeugd? Formaldehyde.... http://www.docbastard.net/2019/03/busting-vaccine-myths.html#q6 En ga zo maar door. Alarmisme dat zeker niet bijdraagt tot een wel overwogen keuze.

Jez
Door

Jez

op 18 Feb 2020

Dr. Deisher is een regulier opgeleide wetenschapper. Zij is cum laude afgestudeerd aan Stanford University en behaalde haar Ph.D. in Molecular and Cellular Physiology van de afdeling Molecular and Cellular Physiology, Stanford University. Haar baanbrekende onderzoek heeft ertoe geleid dat zij 23 medische patenten op haar naam heeft staan. Nadat zij meer dan 20 jaar werkzaam is geweest in de farmaceutische industrie, richtte zij een ‘non-profit’ instituut op. Het Sound Choice Pharmaceutical Institute (SCPI). Onder haar leiding voeren tientallen wetenschappers onderzoek uit naar DNA-mutaties, stamcellen, kanker, autisme spectrum stoornissen, en mogelijke ziekte-veroorzakende gevolgen van het injecteren van foetaal-DNA, vervuilingen, en retrovirussen in baby’s.1 De reguliere medische wetenschap houdt zich hier liever niet mee bezig. Hoewel bekend is dat er DNA-vervuilingen in vaccins zitten staat er op de Amerikaanse bijsluiter van het BMR-vaccin dat er geen onderzoek is gedaan is naar mogelijk genetische mutatie’s (veranderingen) als gevolg van de vervuiling in de rodehond component van de BMR.2 Het feit dat de farmacie het niet onderzocht heeft, betekent niet dat we daarom zonder problemen foetaal DNA kunnen injecteren in baby’s. Dr. Deisher heeft schokkende feiten uit haar onderzoek in een open brief naar buiten gebracht. • Foetaal cel DNA, afkomstig van het productieproces van de rodehond-component van het BMR-vaccin, is in grote mate aanwezig in gevaccineerde baby’s • Foetaal cel DNA kan auto-immuun reacties opwekken in de gevaccineerde baby – met andere woorden: het foetale DNA triggert een reactie waarbij het immuunsysteem van de gevaccineerde baby zichzelf ‘aanvalt’. • Antilichamen tegen menselijk DNA kunnen een rol spelen bij auto-immuun aanvallen bij autistische kinderen. • Vóór 1980 waren aandoeningen in het autismespectrum zeer zeldzame, bijna onbekende ziektes. In 1979 keurde de FDA de productie op menselijke celllijnen goed. • Er bestaat een sterk verband tussen plotselinge stijgende autisme-cijfers en de verandering in de productie van het rodehond-vaccin op dierlijke cellijnen naar de productie van het rodehond-vaccin op menselijke cellijnen eind jaren ‘70. • Vaccins die geproduceerd worden op menselijke foetale cellijnen bevatten cel-resten en verontreinigingen van menselijk DNA, die niet volledig geëlimineerd kunnen worden tijdens het zuiveringsproces van het virus. • Het injecteren van kinderen met menselijke foetale DNA-contaminanten geeft risico op ‘insertionele mutagenese’: dat wil zeggen dat foetaal menselijk DNA wordt opgenomen in het DNA van het kind en mutaties (genetische afwijkingen) veroorzaakt. • Een bijkomende zorg is retrovirus-verontreiniging. De aanwezigheid van zowel hoge niveaus van verontreinigd foetaal DNA, als HERVK-besmetting (een reterovirus-verontreiniging) in het BMR-vaccin vormt een nog niet bestudeerd risico met enorme implicaties en gevaren voor de individuele-, en volksgezondheid

Joop
Door

Joop

op 19 Feb 2020

In 1992 was er een kleine polio uitbraak onder gelovigen uit de biblebelt die hun kinderen niet laten vaccineren. In de 50er jaren van de vorige eeuw was er een grote epidemie onder die groep. Mazelen was vrijwel volledig verdwenen, maar steekt nu de kop weer op doordat de vaccinatie graad afgenomen is. Dat zijn keiharde feiten en geen verhalen van een clubje vrouwen die er alles aan doen om een beetje aandacht te krijgen. Gelukkig is Den Haag wakker geworden en mogen kinderopvang niet gevaccineerde kinderen weigeren. Blijft treurig als zo’n kind een ernstige aandoening overhoudt als het bof, mazelen of erger polio heeft gekregen. Wil je dat risico nemen als verantwoordelijk ouder? Lees de feiten; https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4735981/uitroeiing-van-polio-medische-doorbraak-infectieziekte-vaccin-vaccineren

Johan B
Door

Johan B

op 19 Feb 2020

Ik begrijp werkelijk niet wat mensen bezield om hun kinderen bloot te stellen aan allerlei (bewezen) schadelijke materialen. Ik vind het van de zotte dat de overheid zich ook bemoeid met de keuze om wel of niet te vaccineren. Ik heb er bewust voor gekozen mijn kinderen niet te laten vaccineren. Alleen al de ingredienten laten je nekharen overeind staan. Daarnaast is er geen onomstotelijk bewijs dat de vaccinaties werken. Er zijn genoeg andere middelen die ziektes voorkomen, deze zijn vele malen gezonder dan vaccinaties. Het gebruik van appelazijn bijv is nog steeds onderbelicht

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 20 Feb 2020

Het is wel onomstotelijk bewezen dan vaccinaties werken. PubMed staat daar vol over Samoa is wederom een bewijs, de niet gevaccineerde bevolking kreeg een hoop ellende te verwerken terwijl de gevaccineerden niet ziek werden. Appelazijn, het onbewezen wondermiddel. In Big Alternative gaan miljarden om, geld genoeg voor onderzoek. En toch wordt er geen gedegen onderzoek gedaan naar al die alternatieven. Lijkt me een keuze.

Mark
Door

Mark

op 19 Feb 2020

Bizar dat mensen Google of internet als wetenschappelijk onderzoek opvoeren. Mijn kinderen krijgen gewoon hun vaccinatie en niet omdat ik er verstand van heb, maar juist omdat ik er geen verstand van heb. Ik hoop dat van alle moeders die hier niet vaccineren de vader van het kind deze maar wel (stiekem) laat vaccineren. Fijn dat de Reclame Code Commissie nu ingrijpt en deze actie verbied. Nu nog het OM dat gaat vervolgen op basis van zware mishandeling.

Verdrietig
Door

Verdrietig

op 19 Feb 2020

Andrew Wakefield daar word naar verwezen door deze mevrouw en haar website. Deze arts heeft gegevens vervalst en een groot deel verzonnen van zijn onderzoek. Ook omdat het niet wetenschappelijk onderbouwd kan worden. Deze meneer is zelf uit het beroeps ambt gezet hiervoor. Bizar dat dat stukje weg gelaten word en mensen toch blind gelukzoekers en zelf verklaarde goeroes willen volgen en daarmee het leven van ander mans kinderen op het spel zetten. Zorg dat je zelf alle feiten op een rijtje zet, doe zelf onderzoek.

Joris Driepinter
Jez
Door

Jez

op 20 Feb 2020

Persoonlijk zou ik pleiten voor nieuwe vaccins die 'bewezen veilig' zijn. Waar zo grondig aan gewerkt is dat ze 100 % werken met een uitgebreide vertaalde bijsluiter en de effecten ervan. En zonder de hoeveelheid andere giftige en zeer kankerverwekkende stoffen en zonder verontreinigd FOETAAL DNA. Dit is wat op korte en lange termijn de mensen chronisch ziek maakt of aan andere beperkingen laat leiden. Misschien zul je het niet merken aan jouw kind maar er zijn genoeg andere mensen waarvan 1 injectie met vaccinaties een dodelijke afloop heeft gehad of het kind dat ineens zichzelf niet meer is door middel van alle rotzooi die het lichaam moet verwerken en soms niet kan verwerken, en daardoor blijvende schade hebben. Deze risico's zijn veel en velen malen groter dan het overlijden aan de ziektes waar tegen ingeënt word.

Joris Driepinter
Jez
Door

Jez

op 20 Feb 2020

Als jij het veilig vind kinderen met bewezen puur kankerverwekkend gif en andermans dna worden ingespoten?

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 20 Feb 2020

Veiliger dan het alternatief inderdaad. Behalve dat, neemt u veel van die stoffen zelf wel tot u middels voeding etc, maar dan kan het ineens geen kwaad of zo? http://www.docbastard.net/2019/03/busting-vaccine-myths.html#q6 "As you sit there steaming at me, your cells are creating way more formaldehyde than could be found in any vaccine. In fact, in the 30 or so seconds it took you to read this paragraph thus far, your liver has metabolised about 11 mg of formaldehyde, which is over 10 times as much as an infant could ever receive from even multiple vaccines (0.7 mg). "

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 20 Feb 2020

1 in 1 miljoen vaccinaties in de USA resulteert in uitkering van een vergoeding wegens vaccinatie schade. En de organisatie die dat onderzoekt en uitkeert is zeer schappelijk met die onderzoeken en uitkeringen. Nogmaals bewijs dat wat u roept allemaal heel erg mee valt.

Joris Driepinter
Door

Joris Driepinter

op 20 Feb 2020

Een beetje fruit en groente pulp helpt zeker niet tegen virus ziektes. Derhalve is deze actie zo verwerpelijk.

edrhgrtgwesrg
Door

edrhgrtgwesrg

op 16 Mar 2020

he! dit werkt ook tegen de corvid-19 of niet domme kuttekoppe reken er maar op dat ik de eerste ben die mijn gezin laat vaxineren hoop dat jullie het flink krijgen als je je kind of jezelf niet beschermd tegen ziekte

Reactie plaatsen

Activeer jouw innerlijk vuur!

Ik schrijf momenteel mijn boek 'Dansen tussen Vuur & Water' en publiceer elke week een nieuw verhaal. Laat hier je naam en e-mail achter om deze elke vrijdag om 20:00 uur te ontvangen.
Boek Eva van Zeeland

reading