Graag jouw input! In januari heb ik een ‘Aan tafel’ afspraak met de marketing manager en de communicatie manager van Honig bij productontwikkeling vanuit het Heinz 57 Innovation Centre in Nijmegen. De insteek van dit gesprek is deze foto van de Honig Soep Creatie waar ik mij verbaasde over de hoeveelheid suiker in de soep.
Onnodige toevoegingen en misleidende marketing
Graag ga ik in gesprek over hoe wij (Miss Natural’s) denken over producten met onnodige toevoegingen en misleidende marketing. Jij kunt mij hierbij input geven door te laten weten waarom je bepaalde producten van Honig niet of juist wel koopt. Op deze manier kunnen we samen het aanbod in de supermarkt gezonder maken voor een breed publiek.
Honig begon in 1867 met maïzena (ʻstijfselʼ). Daarna volgde in 1922 vermicelli en macaroni en in 1978 de kruidenmixen in zakjes en tegenwoordig hebben ze daarbij ook nog soepen, mixen, pastaʼs, familiegerechten en bakproducten. Honig is onderdeel van H.J. Heinz. Honig is het grootste merk van Heinz in Nederland en één van de populaire merken van Heinz. Andere merken van Heinz zijn o.a. Karvan Cévitam, Roosvicee, Koninklijke De Ruijter, Venz, Brinta, Amoy en Wijko.
Wat zou jij aan de producten en/of communicatie van Honig willen veranderen?
Laat het mij weten in een reactie onderaan dit artikel.
Uiteraard zal ik verslag doen van mijn bezoek.
[tweetquote]Voeg jij suiker toe aan je soep?[/tweetquote]
Honig, graag soep zonder suiker
Laat je niet misleiden met deze zogenaamd gezonde soep! Met daarin suiker, maltodextrine, glucosestroop, gistextract, natuurlijke aroma’s en gekarameliseerde suikerstroop. #misleidendemarketing Honig
Posted by Miss Natural Lifestyle on woensdag 4 november 2015
Iris
op 24 Dec 2015Iris
op 24 Dec 2015Sabine ter Schiphorst
op 24 Dec 2015Janny
op 02 Feb 2016Anne
op 01 Jan 2016Eva van Zeeland
op 02 Jan 2016Miranda
op 09 Jan 2016Ruth
op 10 Jan 201612ejordan
op 24 Jan 2016Rinus
op 20 Oct 2017Kim
op 02 Apr 2016